Συχνές Ερωτήσεις

Πραγματοποίηση ή ακύρωση παραγγελίας

Πώς μπορώ να κάνω μία παραγγελία;

Πατήστε πάνω στο προϊόν, που σας ενδιαφέρει, ώστε να επεξεργαστείτε όλες τις πληροφορίες. Στη συνέχεια, επιλέξτε «Προσθήκη στο καλάθι» και συνεχίστε την περιήγηση στο e-shop. Μόλις καταλήξετε στα προϊόντα, που επιθυμείτε τελικά να αγοράσετε, περάστε το ποντίκι σας πάνω από το εικονίδιο του καλαθιού. Μπορείτε να επιλέξετε «Προβολή καλαθιού» και να μεταφερθείτε στη σελίδα με όλα τα προϊόντα, που έχετε επιλέξει.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει όσα προϊόντα σας ενδιαφέρουν στις σωστές ποσότητες. Μην ξεχάσετε να πατήσετε «Ενημέρωση Καλαθιού», αν χρειαστεί να αλλάξετε την ποσότητα κάποιου προϊόντος. Αν έχετε κάποιον εκπτωτικό κωδικό (κουπόνι), προσθέστε τον στο αντίστοιχο πεδίο («Χρήση κουπονιού»).

Στη συνέχεια, μπορείτε να πατήσετε «Ολοκλήρωση της Παραγγελίας». Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή της παραγγελίας και προσθέστε τυχόν επιπλέον πληροφορίες στο πλαίσιο «Σημειώσεις παραγγελίας».

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμες «πληρωμή με αντικαταβολή» και «άμεση τραπεζική μεταφορά», δηλαδή πληρωμή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

Μπορείτε να δείτε το σύνολο του κόστους των μεταφορικών, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ανάλογα με το βάρος των προϊόντων και τη διεύθυνση κατοικίας σας.
Στο τέλος, επιλέγετε «Αποστολή παραγγελίας».

Έκανα ήδη μία παραγγελία, αλλά επιθυμώ να προσθέσω και επιπλέον προϊόν. Έχω τη δυνατότητα να το κάνω;

Από τη στιγμή, που ολοκληρωθεί μία παραγγελία, δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί ένα νέο προϊόν μέσω του e-shop. Παρ’ όλα αυτά, μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για το νέο προϊόν, ώστε να το συμπεριλάβουμε στην παραγγελία σας, εφόσον είναι διαθέσιμο. Εναλλακτικά, μπορείτε να προχωρήσετε στην καταχώρηση νέας παραγγελίας με το επιθυμητό προϊόν και στη συνέχεια, να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς, προκειμένου να αποστείλουμε και τις δύο παραγγελίες σε ένα πακέτο, αν η πρώτη παραγγελία δεν έχει ήδη αποσταλεί. Όποιον από τους δύο τρόπους κι αν επιλέξετε, θα παραλάβετε όλα σας τα προϊόντα ταυτόχρονα, ενώ συνεισφέρετε στη φροντίδα για το περιβάλλον, αφού δε θα χρησιμοποιηθούν επιπλέον υλικά συσκευασίας, για την αποστολή δεύτερης παραγγελίας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν, που χαρακτηρίζεται ως «μη διαθέσιμο»;

Σε περίπτωση, που επιθυμείτε να αγοράσετε ένα προϊόν με τη σήμανση «μη διαθέσιμο» ή «εκτός αποθέματος», μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στη σχετική φόρμα που εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος και εμείς θα σας ενημερώσουμε, εφόσον αυτό γίνει ξανά διαθέσιμο.

Μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν, κατά παραγγελία, δηλαδή σε διαστάσεις/χρώμα/τύπο κτλ που επιθυμώ;

Σε περίπτωση, που επιθυμείτε να αγοράσετε ένα προϊόν με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (για παράδειγμα σε διαστάσεις ή χρώμα της αρεσκείας σας), το οποίο δεν υπάρχει διαθέσιμο στο κατάστημά μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς και να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας. Εμείς, αφού επεξεργαστούμε το αίτημά σας, θα σας απαντήσουμε άμεσα για το αν μπορούμε να το κατασκευάσουμε και θα σας ενημερώσουμε για το κόστος κατασκευής και το κόστος αποστολής του.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την οριστική πληρωμή. Από τη στιγμή, που ολοκληρωθεί η πληρωμή, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας.

Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μόλις παραδώσουμε την παραγγελία σας στη συνεργαζόμενη με την επιχείρηση εταιρεία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ένα email ή sms με τον αριθμό αποστολής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας, μέχρι να φτάσει στα χέρια σας.

Πώς χρησιμοποιώ ένα εκπτωτικό κουπόνι;
Ένα εκπτωτικό κουπόνι προσφέρει συγκεκριμένη προσφορά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Μπορείτε να προσθέσετε τον κωδικό στο κατάλληλο πεδίο στη σελίδα του καλαθιού. Πατήστε «Χρήση κουπονιού», προκειμένου να εφαρμοστεί η έκπτωση στα προϊόντα, στα οποία αναφέρεται ο κωδικός.

Η έκπτωση των κουπονιών δε συμπεριλαμβάνει τα κόστη των μεταφορικών, ούτε της αντικαταβολής, εκτός και αν αυτό διευκρινίζεται από την περιγραφή του εκάστοτε εκπτωτικού κουπονιού. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο e-shop, προκειμένου να χρησιμοποιήσετε τους εκπτωτικούς κωδικούς.
Εκπτωτικούς κωδικούς μπορείτε να βρείτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα στους λογαριασμούς μας σε Instagram και Facebook, καθώς και στην αρχική σελίδα του e-shop.

Αλλαγές προϊόντων

Μπορώ να κάνω αλλαγή προϊόντος, που αγόρασα από το e-shop;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή προϊόντος, που αγοράσατε από το κατάστημά μας, αρκεί το νέο προϊόν να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προηγούμενο. Εξαιρούνται ορισμένες κατηγορίες προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, παρακαλούμε να διαβάσετε τους Όρους Χρήσης.

Αποστολές/Επιστροφές

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;
Τα προϊόντα μας παραδίδονται προς αποστολή για οποιαδήποτε περιοχή εντός της Ελλάδος στη συνεργαζόμενη μεταφορική υπηρεσία, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τη λειτουργία της. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον τόπο παράδοσης, τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας και συμπληρώνονται αυτόματα στη φόρμα παραγγελίας προς ενημέρωσή σας. Για τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις, που οφείλονται στην εταιρεία courier (κυρίως σε εορταστικές περιόδους), ουδεμία ευθύνη φέρει η επιχείρηση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης, στο εδάφιο «7. Επεξεργασία της παραγγελίας, αποστολή και παράδοση των προϊόντων».
Πώς μπορώ να στείλω ένα προϊόν που αγόρασα ως δώρο σε διεύθυνση διαφορετική από τη δική μου;
Σε περίπτωση, που επιθυμείτε να αποστείλετε ένα προϊόν ως δώρο σε διεύθυνση διαφορετική από τη δική σας, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα.

Αρχικά, μπορείτε να σημειώσετε την επιθυμία σας στις «Σημειώσεις παραγγελίας». Στη συνέχεια, προσθέτετε τα στοιχεία της διεύθυνσης, στην οποία επιθυμείτε να αποστείλουμε το δώρο, στο αντίστοιχο πεδίο, αφού πρώτα επιλέξετε το κουτάκι «Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση». Με αυτόν τον τρόπο, η διεύθυνση αποστολής του προϊόντος θα είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης.

Αν χρειάζεστε περισσότερες διευκρινίσεις, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της ειδικής πλατφόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Ποιοι είναι οι τρόποι επιστροφής;

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης, στο εδάφιο «12. Δικαίωμα υπαναχώρησης», καθώς και στο εδάφιο «13. Πολιτική επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων».

Τι συμβαίνει, αν κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό;

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος και υπό τον όρο της άμεσης ενημέρωσης της επιχείρησης από τον καταναλωτή σχετικά με την ελαττωματικότητα του προϊόντος στη διεύθυνση μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς και σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) ημερών από την παραλαβή του, η επιχείρηση δεσμεύεται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν, εφόσον αυτό παραδοθεί από τον καταναλωτή προς επιθεώρηση και διαπίστωση της ελαττωματικότητάς του με αποστολή στη διεύθυνση της επιχείρησης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο τεμάχιο του συγκεκριμένου προϊόντος, η επιχείρηση δεσμεύεται να προμηθεύσει τον καταναλωτή με το ίδιο προϊόν ενημερώνοντάς τον για τη διαθεσιμότητα και την αναμενόμενη ημερομηνία νέας αποστολής. Σε περίπτωση που η επιχείρηση διαπιστώσει ότι δεν δύναται να προμηθεύσει εκ νέου τον καταναλωτή με το συγκεκριμένο προϊόν, ο καταναλωτής δύναται να επιλέξει την παραλαβή άλλου, παρόμοιου προϊόντος της επιλογής του, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, πληρώνοντας τη διαφορά.

Εναλλακτικά, η επιχείρηση δύναται να επιστρέψει το κόστος του προϊόντος που αγοράστηκε και επεστράφη, όχι όμως το κόστος μεταφορικών/αποστολής αυτού. Η επιχείρηση δύναται να μην προβεί σε επιστροφή χρημάτων, εάν α) δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία από τον πελάτη, πριν την επιστροφή του προϊόντος, β) έχει παρέλθει το διάστημα των (2) δύο ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα προϊόν μέσω εταιρείας μεταφορικής της επιλογής του, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική εταιρεία.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο χρήστης- πελάτης θα πρέπει να αναφέρει στη φόρμα επικοινωνίας την τράπεζα, στην οποία επιθυμεί να γίνει η επιστροφή, το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού (IBAN), στον οποίο επιθυμεί να γίνει η κατάθεση. Η επιστροφή του ποσού θα γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την επιχείρηση. Σε περίπτωση κατάθεσης σε τράπεζα πέραν της Τράπεζας Πειραιώς, ο χρήστης- πελάτης και δικαιούχος του ποσού επιβαρύνεται με τα έξοδα εκτέλεσης του εμβάσματος.

Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης συμφωνεί και αποδέχεται ότι τυχόν διαφορά ή μικρή απόκλιση στην απόχρωση ή/και το μέγεθος/διαστάσεις ανάμεσα στο προϊόν που παραλαμβάνει και στη φωτογραφία που αποτυπώνει το προϊόν αυτό δεν συνιστά ελάττωμα και δύναται να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση ή στις ρυθμίσεις της οθόνης του χρήστη, λαμβανομένου υπόψη και του χειροποίητου των προϊόντων.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση ή αλλαγή προϊόντος, θα πρέπει να το αναφέρει στην επικοινωνία με την επιχείρηση μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς, ώστε να κρατηθεί το προϊόν διαθέσιμο (εφόσον αυτό θα βρίσκεται ήδη σε διαθεσιμότητα).

 
 
 
Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν, που αγόρασα από το e-shop, σε κάποιο φυσικό σας κατάστημα ή συνεργάτη;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν στο φυσικό μας κατάστημα, Μεσσήνης 2, 143 43, Νέα Χαλκηδόνα Αττικής. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, παρακαλούμε να διαβάσετε τους Όρους Χρήσης.

Λογαριασμός χρήστη

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό χρήστη;
Για να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη, αρκεί να πατήσετε στο LOGIN (σύμβολο με το ανθρωπάκι) πάνω αριστερά στην ιστοσελίδα. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας (email, κωδικό πρόσβασης) και πατήστε «νέα εγγραφή».

Από εδώ και πέρα, μπορείτε να εισέρχεστε στο λογαριασμό σας πληκτρολογώντας το email και τον κωδικό πρόσβασης και να απολαμβάνετε τις δυνατότητες και τα προνόμια που σας προσφέρει.

Περιηγηθείτε στις δυνατότητες του λογαριασμού και συμπληρώστε τις διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής, ώστε να μη χρειάζεται να τις συμπληρώνετε κατά την παραγγελία σας.
Χρειάζεται να έχω λογαριασμό χρήστη, για να προχωρήσω σε παραγγελία;

Δε χρειάζεται να έχετε λογαριασμό χρήστη, για να προχωρήσετε σε παραγγελία. Αρκεί να συμπληρώσετε σωστά τα στοιχεία σας, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Τι πλεονεκτήματα μου προσφέρει ο λογαριασμός χρήστη;
Έχοντας δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη, μπορείτε να απολαμβάνετε μία σειρά από προνόμια:
  1. πρόσβαση στην κατάσταση της παραγγελίας σας και στα είδη που έχετε παραγγείλει.
  2. αποθήκευση των στοιχείων διεύθυνσης, για να είναι έτοιμα για την επόμενη παραγγελία
  3. ιστορικό προηγούμενων παραγγελιών και δυνατότητα επαναπαραγγελίας
  4. δικαίωμα σε επιπλέον εκπτωτικούς κωδικούς
  5. δυνατότητα αξιολόγησης στα προϊόντα που έχετε αγοράσει
  6. δυνατότητα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων (wish list)

Υλικά και τρόποι κατασκευής προϊόντων

Το προϊόν, που θα αγοράσω, θα είναι ακριβώς ίδιο με τη φωτογραφία;
Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα, επομένως πιθανόν να έχουν κάποιες πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους. Παρ’ όλα αυτά, προσπαθούμε να χρησιμοποιούμε τα ίδια υλικά, για να φτιάξουμε αντίγραφο του προϊόντος που εμφανίζεται στη φωτογραφία, επομένως το αποτέλεσμα θα είναι πάντα πολύ κοντά σε αυτό.
Παρακαλώ, λάβετε υπόψη σας ότι τα χρώματα που βλέπετε στις φωτογραφίες πιθανόν να διαφέρουν μερικώς από τα πραγματικά, επειδή η οθόνη κάθε συσκευής (smartphone, tablet, laptop, desktop) είναι διαφορετική.
Από τι υλικά είναι φτιαγμένα τα κοσμήματα;
Οι περισσότερες αλυσίδες και εξαρτήματα (πχ κουμπώματα, κρίκοι κτλ) που χρησιμοποιούμε είναι από ατσάλι. Το ατσάλι είναι ανθεκτικό και δε μαυρίζει εύκολα. Προσπαθούμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή έρευνα αγοράς, προκειμένου να εξασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας θα αντέξουν στο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν αστοχίες στην ποιότητά τους, δεδομένου ότι δεν εμπλεκόμαστε στη διαδικασία παραγωγής τους. Σε ορισμένα κοσμήματα χρησιμοποιούνται και στοιχεία ή εξαρτήματα άλλων υλικών (πχ απλά μέταλλα, μπρούτζος, ορείχαλκος, ασήμι 925ο κτλ).

Ακόμα, χρησιμοποιούνται ημιπολύτιμοι λίθοι, μαργαριτάρια καλλιέργειας, κρύσταλλα, γυάλινες χάντρες, ακρυλικά στοιχεία κ.ά.

Μέρος ορισμένων κοσμημάτων είναι κατασκευασμένο από υγρό γυαλί. Τέτοια κοσμήματα μπορείτε να βρείτε στα «Κοσμήματα με υγρό γυαλί», στην κατηγορία των κοσμημάτων.

Τα κοσμήματα macrame φτιάχνονται από ειδικό κορδόνι γι’ αυτήν την τεχνική.

Σε κάθε περίπτωση, για τα προϊόντα του καταστήματός μας μπορείτε να βρίσκετε πληροφορίες για τα υλικά, από τα οποία είναι κατασκευασμένα, στις περιγραφές και τις επιπρόσθετες πληροφορίες.
Τι είναι το υγρό γυαλί;

Το υγρό γυαλί είναι στην ουσία ρητίνη. Στα αγγλικά αναφέρεται ως «resin», ενώ η ελληνική ονομασία του προέρχεται από την παρατήρηση, καθώς στην αρχή έχει ρευστή μορφή η οποία στη συνέχεια στερεοποιείται και μοιάζει με γυαλί. Αρκετά από τα κοσμήματά μας ή μέρη αυτών είναι κατασκευασμένα από υγρό γυαλί και μπορείτε να τα βρείτε στα «Κοσμήματα με υγρό γυαλί», στην κατηγορία των κοσμημάτων. Το ίδιο ισχύει και για διάφορες άλλες δημιουργίες, όπως σελιδοδείκτες, μπρελόκ και άλλα διακοσμητικά, που μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία “Άλλες Δημιουργίες”, αλλά και σε άλλες κατηγορίες.

Από τι υλικά είναι φτιαγμένα τα νήματα στα πλεκτά προϊόντα;

Τα νήματα, που χρησιμοποιούμε, για να κατασκευάσουμε τα πλεκτά προϊόντα μας, είναι συνήθως ακρυλικά, μάλλινα, πολυεστερικά κτλ. Περισσότερες διευκρινίσεις, σχετικά με την ποιότητα των νημάτων, μπορείτε να βρείτε στην «περιγραφή» και στις «επιπρόσθετες πληροφορίες» κάθε προϊόντος.

Περιβάλλον

Πώς συνεισφέρετε στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της επιχείρησής σας;

Είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και προσπαθούμε συνεχώς να βελτιωνόμαστε και να πορευόμαστε με γνώμονα τη φροντίδα  και την προστασία του περιβάλλοντος. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους, που προσπαθούμε να συνεισφέρουμε στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της επιχείρησής μας στο σύνδεσμο «Περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Επικοινωνία

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας και μέσω τηλεφώνου, στο 6936332541 από Δευτέρα έως Σάββατο τις ώρες που αναγράφονται αναλυτικά στη σελίδα επικοινωνίας.

Επιπλέον, μπορείτε να μας ακολουθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε facebook και Instagram (chrisarti_handmade). Έτσι, θα έχουμε την ευκαιρία να επικοινωνούμε, να μοιράζεστε μαζί μας τις απόψεις σας για τα προϊόντα μας και να ενημερώνεστε πρώτοι για προσφορές, εκπτωτικούς κωδικούς και νέα προϊόντα.
Πώς μπορώ να υποβάλλω ένα παράπονο;

Μπορείτε να υποβάλλετε τα παράπονά σας συμπληρώνοντας τη φόρμας επικοινωνίας. Μέσω αυτής, μπορείτε να μας ενημερώσετε για τυχόν προβλήματα σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας. Παρακαλούμε να μας δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να μας βοηθήσετε να επιταχύνουμε τη διαδικασία. Θα εξετάζουμε κάθε παράπονο προσωπικά και θα επικοινωνούμε στη συνέχεια μαζί σας.