Τρόποι Πληρωμών & Αποστολών

Επεξεργασία της παραγγελίας, αποστολή και παράδοση των προϊόντων

Επεξεργασία της παραγγελίας

Η επεξεργασία των παραγγελιών θα πραγματοποιείται εντός τριών (3) εργασίμων ημερών (πλην Σαββάτου και Αργιών), από την ημερομηνία αποστολής της δήλωσης αποδοχής της πρότασης και της επιβεβαίωσης της παραγγελίας από την επιχείρηση εφόσον το προϊόν είναι κατασκευασμένο και βρίσκεται σε απόθεμα και ο χρήστης θα λαμβάνει ξεχωριστό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της παραγγελίας του. Στην περίπτωση που το προϊόν δε βρίσκεται σε απόθεμα και δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, οι αποστολές θα πραγματοποιούνται υπό κανονικές συνθήκες εντός (3) τριών έως και (10) δέκα εργασίμων ημερών, ανάλογα με το προϊόν και τον αναγκαίο χρόνο κατασκευής του. Σε περίπτωση, που εκτάκτως θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την κατασκευή για οποιονδήποτε λόγο, όπως ενδεικτικά λόγω δυσκολιών στην προμήθεια των πρώτων υλών, η επιχείρηση θα ενημερώνει αντίστοιχα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον χρήστη- πελάτη για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Αποστολή των προϊόντων
Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του εκάστοτε προϊόντος, όπως αυτή περιγράφεται στην ιστοσελίδα www.chrisarti.gr ή όπως αυτή θα κοινοποιείται στον καταναλωτή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην περίπτωση ειδικών παραγγελιών σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή (custom-made), τα προϊόντα θα παραδίδονται προς αποστολή σε οποιαδήποτε περιοχή εντός της Ελλάδος στη μεταφορική υπηρεσία επιλογής της επιχείρησης (υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τη λειτουργία της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας) ή κατόπιν προηγούμενης έγγραφης επικοινωνίας με την επιχείρηση, κατ’ εξαίρεση του καταναλωτή, με πρωτοβουλία και δαπάνες του τελευταίου και πάντοτε σύμφωνα με τις οδηγίες του, υπό την προϋπόθεση ολοσχερούς εξόφλησης του οφειλόμενου τιμήματος σε αμφότερες τις περιπτώσεις. Συνεπώς, ο χρόνος παράδοσης προς αποστολή ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο χρήστης [π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα].
Σε κάθε περίπτωση, μετά το πέρας της παραγγελίας και μόλις παραδοθεί το προϊόν προς αποστολή, ο χρήστης θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο (αλλά και στο λογαριασμό χρήστη) έναν κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του.
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον τόπο παράδοσης, τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας και συμπληρώνονται αυτόματα στη φόρμα παραγγελίας προς ενημέρωση του χρήστη, κατά τη συμπλήρωση αυτής από τον τελευταίο. Τα έξοδα αποστολής των προϊόντων (συμπ. ΦΠΑ) προϋπολογίζονται ενδεικτικά σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα χρεώσεων αποστολής:

Για αποστoλές εντός Αττικής, χρέωση 3.90 για παραγγελίες έως 2kg. Η χρέωση για κάθε επιπλέον kg είναι 0.95.
Για αποστoλές στην υπόλοιπη xώρα, χρέωση 4.40 για παραγγελίες έως 2kg. Η χρέωση για κάθε επιπλέον kg είναι 1.

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 1.90
€.

Σε κάθε περίπτωση, το τελικό και ακριβές κόστος μεταφοράς (αποστολής ή/και επιστροφής) υπολογίζεται στο ηλεκτρονικό καλάθι του χρήστη πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας του.
Για τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις, που οφείλονται στην εταιρεία courier (κυρίως σε εορταστικές περιόδους), ουδεμία ευθύνη φέρει η επιχείρηση.
Η επιχείρηση θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (μεταφορικά), μόνο σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος (πχ αποστολή λανθασμένου προϊόντος). Το κόστος αποστολής για τη νέα παραγγελία σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Παραλαβή των προϊόντων στον τόπο επιλογής του χρήστη
Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του χρήστη της διεύθυνσης και του τόπου αποστολής-παραλαβής των προϊόντων και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει τη επιχείρηση, αλλά τον χρήστη. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο χρήστης θα επιδεικνύει στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Αν ο πελάτης καταναλωτής δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την αποστολή, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς την επιχείρηση μέσω της φόρμας επικοινωνίας με ρητή αναφορά στο ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- επιπροσθέτως με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή ή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας gov.gr. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον καταναλωτή, ο τελευταίος ή νόμιμος αντιπρόσωπός του οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς και σε άριστη κατάσταση τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο χρήστης δεν παραλάβει το προϊόν από τον υπάλληλο της μεταφορικής υπηρεσίας, η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Απαγόρευση παραλαβής από ανήλικο
Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η επιχείρηση ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

Πληρωμή

Όλες οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.chrisarti.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α. Οι αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.chrisarti.gr εξοφλούνται:
μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον κάτωθι τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης:
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR26 0171 0460 0060 4616 2101 261
Όνομα δικαιούχου: Χριστίνα Αντωνίου

Σε περίπτωση που επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης και η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία και να υπαναχωρήσει από την πώληση.
μέσω αντικαταβολής, εφόσον η παραγγελία δεν ξεπερνάει το ποσό των 500€ (καθώς συναλλαγές που υπερβαίνουν το ποσό αυτό δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά), οπότε η εξόφληση γίνεται στον υπάλληλο της μεταφορικής υπηρεσίας κατά τη στιγμή της παράδοσης των προϊόντων στον τόπο παράδοσης. Ο χρήστης θα επιβαρύνεται με έξοδα αντικαταβολής 1.90€.

Για την προστασία των στοιχείων που διακινούνται μέσω της Ιστοσελίδας χρησιμοποιείται πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer). To SSL αποτελεί ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας το οποίο κρυπτογραφεί την επικοινωνία μεταξύ του τερματικού σας και του server του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αποκρυπτογράφηση των στοιχείων σας είναι εξαιρετικά ισχυρή και θεωρείται πρακτικά απαραβίαστη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο χρήστης που φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την αγορά εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες ξεκινούν από την παράδοση του προϊόντος σε αυτόν ή στον εξουσιοδοτημένο νόμιμο αντιπρόσωπο του. Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση και επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και την τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών έπειτα από την παράδοση τους σε αυτόν. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής δεν δύναται να ασκήσει το ως άνω δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στις κάτωθι περιπτώσεις:

Στις περιπτώσεις προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή
Στα προϊόντα προσφορών.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί και η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής έχει προβεί μόνο σε τηλεφωνική κράτηση προϊόντος, χωρίς υποχρέωση πληρωμής, προκειμένου αυτό να το αγοράσει από το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, καθώς η συναλλαγή αυτή δεν συνιστά πώληση εξ αποστάσεως, στην οποία και μόνο εφαρμόζεται ειδικώς το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή.

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησης και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις του δικαίου προστασίας του καταναλωτή.

Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την από απόσταση αγορά αγαθών αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων από τον καταναλωτή ή από τον εξουσιοδοτημένο νόμιμο αντιπρόσωπο του.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως, με απλή δήλωση του καταναλωτή ότι επιθυμεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση αγοράς των αγαθών, δήλωση που οφείλει να αποστείλει μέσω της φόρμας επικοινωνίας εντός της ως άνω προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα λαμβάνει επιβεβαίωση παραλαβής του σχετικού αιτήματος άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποίησε κατά την αγορά των προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.chrisarti.gr.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής υποχρεούται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη δήλωση υπαναχώρησης, να επιστρέψει το προϊόν στην επιχείρηση με δικά του έξοδα, και η τελευταία υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η επιχείρηση ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ο καταναλωτής επιλέξει διαφορετικό τρόπο επιστροφής χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση του.

Μέχρι ο προμηθευτής να λάβει πίσω τα αγαθά ή ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, η επιχείρηση διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα της να παρακρατά την επιστροφή του τιμήματος. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να παρακρατήσει μέρος του καταβληθέντος τιμήματος που αντιστοιχεί σε τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Τα αγαθά για τα οποία ασκείται το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης επιστρέφονται με έξοδα του καταναλωτή με μεταφορέα της επιλογής του και με δικό του κίνδυνο στη διεύθυνση:  Ν. Χαλκηδόνα Αττικής, οδός Μεσσήνης, αριθ. 2, TK. 143 43. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος προσωπικά με παράδοση στη διεύθυνση της επιχείρησης, μόνο κατόπιν συνεννοήσεως με την επιχείρηση μέσω e-mail ή της φόρμας επικοινωνίας.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να αποκαταστήσει με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη χρήση ή διαχείριση των αγαθών με τρόπο διαφορετικό από αυτόν πλην εκείνου που είναι αναγκαίος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του («του συνηθισμένου τρόπου εξέτασης και διαχείρισης του συγκεκριμένου προϊόντος»). Ως συνηθισμένος τρόπος εξέτασης και διαχείρισης του προϊόντος με σκοπό τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Η επιχείρηση επιφυλάσσεται για τη διαπίστωση της απομείωσης της αξίας του εμπορεύματος μέχρι την παραλαβή του. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

Πολιτική επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος και υπό τον όρο της άμεσης ενημέρωσης της επιχείρησης από τον καταναλωτή σχετικά με την ελαττωματικότητα του προϊόντος στη διεύθυνση μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς και σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) ημερών από την παραλαβή του, η επιχείρηση δεσμεύεται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν, εφόσον αυτό παραδοθεί από τον καταναλωτή προς επιθεώρηση και διαπίστωση της ελαττωματικότητάς του με αποστολή στη διεύθυνση της επιχείρησης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο τεμάχιο του συγκεκριμένου προϊόντος, η επιχείρηση δεσμεύεται να προμηθεύσει τον καταναλωτή με το ίδιο προϊόν ενημερώνοντάς τον για τη διαθεσιμότητα και την αναμενόμενη ημερομηνία νέας αποστολής. Σε περίπτωση που η επιχείρηση διαπιστώσει ότι δεν δύναται να προμηθεύσει εκ νέου τον καταναλωτή με το συγκεκριμένο προϊόν, ο καταναλωτής δύναται να επιλέξει την παραλαβή άλλου, παρόμοιου προϊόντος της επιλογής του, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, πληρώνοντας τη διαφορά. Εναλλακτικά, η επιχείρηση δύναται να επιστρέψει το κόστος του προϊόντος που αγοράστηκε και επεστράφη, όχι όμως το κόστος μεταφορικών/αποστολής αυτού. Η επιχείρηση δύναται να μην προβεί σε επιστροφή χρημάτων, εάν α) δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία από τον πελάτη, πριν την επιστροφή του προϊόντος, β) έχει παρέλθει το διάστημα των (2) δύο ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα προϊόν μέσω εταιρείας μεταφορικής της επιλογής του, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική εταιρεία.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο χρήστης- πελάτης θα πρέπει να αναφέρει στη φόρμα επικοινωνίας την τράπεζα, στην οποία επιθυμεί να γίνει η επιστροφή, το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού (IBAN), στον οποίο επιθυμεί να γίνει η κατάθεση. Η επιστροφή του ποσού θα γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την επιχείρηση. Σε περίπτωση κατάθεσης σε τράπεζα πέραν της Τράπεζας Πειραιώς, ο χρήστης- πελάτης και δικαιούχος του ποσού επιβαρύνεται με τα έξοδα εκτέλεσης του εμβάσματος.
Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης συμφωνεί και αποδέχεται ότι τυχόν διαφορά ή μικρή απόκλιση στην απόχρωση ή/και το μέγεθος/διαστάσεις ανάμεσα στο προϊόν που παραλαμβάνει και στη φωτογραφία που αποτυπώνει το προϊόν αυτό δεν συνιστά ελάττωμα και δύναται να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση ή στις ρυθμίσεις της οθόνης του χρήστη, λαμβανομένου υπόψη και του χειροποίητου των προϊόντων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση ή αλλαγή προϊόντος, θα πρέπει να το αναφέρει στην επικοινωνία με την επιχείρηση μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς, ώστε να κρατηθεί το προϊόν διαθέσιμο (εφόσον αυτό θα βρίσκεται ήδη σε διαθεσιμότητα).